Probabil că nu toate instrumentele și strategiile despre care vom vorbi în acest articol vor fi o descoperire pentru tine, dar ceea ce vom face în plus este să venim și cu exemple concrete, inclusiv cu metode abordate de marile companii din piață, din care ai putea să te inspiri și să le testezi în propria activitate.

Content

„Content is the king” spune americanii, dar conținutul relevant este cel care atrage trafic relevant pe site. Să scrii conținut pe teme legate de afacerea ta poate fi o sarcină dificilă uneori, dar esențial pentru creșterea traficului și, ulterior, convertirea în vânzări. Conținutul util de pe site va aduce nu doar trafic organic de pe Google, dar și de pe rețelele sociale. Mai jos ai câteva sugestii pentru un conținut eficace:

Poziționează-te ca lider în domeniul tău, iar atunci conținutul tău nu doar că va atrage mai mulți cititori, dar acestea îl vor și da mai departe pe rețelele sociale. În același timp, există posibilitatea să vi se deschidă mai multe portițe către alte bloguri și site-uri din același domeniu sau cu tangențe pe sfera ta de specialitate.

Americanii au o expresie care spune că e nevoie de un sat să crești un copil (“it takes a village to raise a child”). Dacă ar fi să facem o analogie, am ajunge la concluzia că pentru a face conținut de calitate ai nevoie de mai mulți oameni. „Echipa fantastică” ar fi alcătuită din specialiști pe scriere de conținut, corector, un graphic designer pentru ilustrare și, după caz, cineva cu ochi bun și priceput tehnic pe partea de foto-video.

Conținutul va avea rezultate mai bune dacă toate platformele pe care este publicat și citat (blog, site, rețele sociale etc.) sunt bine integrate.Iar dacă vrei ca materialele să aibă cât mai multe distribuiri, asigură-te că butoanele de share / like sunt la îndemână pentru toate platformele social media relevante.


Social media

Marketingul în social media dobândește tot mai mult teren în fața canalelor mainstream (TV, radio, print) și companiile alocă bugete uriașe în digital, dar multe dintre acestea încă o fac doar pentru că asta e tendința, nu pentru că ar ști cum să facă eficient social media marketing. Teoretic, procesul este simplu: creezi conținut, actualizezi constant pagina și distribui tot ceea ce ți se pare interesant pentru comunitatea de followeri. Practic, unele companii cresc într-o zi cât altele într-un an. Pentru a te asigura că social media lucrează în favoarea ta, trebuie să urmărești câteva aspecte:

Decât mult și prost, mai bine puțin și bine sau decât peste tot și fără fond, mai bine pe câteva canale și bine ancorat. Atunci când iei în considerare platformele online pe care să îți construiești prezența, gândește-te la cele pe care le folosesc actualii și potențialii clienți.

Nu-ți fie teamă să testezi apele, ca să știi în ce te bagi. În funcție de profilul afacerii / website-ului, poți încerca să distribui conținutul și pe rețele mai puțin cunoscute sau nișate, cum ar fi Pinterest, platformă de fotografii. De exemplu, aici au cont cei de la General Electric și încarcă imagini din fabrică, în albumul From the Factory Floor. Pe același model, Armata Americană ilustrează în fotografii care sunt misiunea și valorile

Expresia „decât o sută de lei mai bine o sută de prieteni” rămâne valabilă și atunci când vine vorba de prezența online, întrucât numărul și calitatea prietenilor și followerilor din social media influențează partea de comentarii, like-uri și share-uri.

Dacă pe site ești oarecum limitat să scrii despre compania ta, rețelele sociale îți dau libertatea de a-ți lărgi orizonturile și poți scrie despre evenimente interesante din oraș / țară sau să vii cu recomandări locale. Puteți testa această strategie pentru a urmări care este impactul fiecărei teme abordare și pentru a înțelege, în cele din urmă, ce prinde cel mai bine la public

Și dacă tot ți-am dat câteva soluții pentru cum să atragi oameni pe paginile tale din social media, probabil că vrei să știi și cum îi faci să se întoarcă. Ei bine, ai putea să te inspiri din metodele abordate de marii giganți din piață. De exemplu, Coca-Cola invită oamenii să participe la sondajul Change the World, postând fotografii amuzante, cei de la McDonalds vin cu știri din lumea fotbalului, Victoria's Secret mai oferă din când în când cupoane pentru lenjerie gratuită


Seo

În ceea ce privește SEO, acesta se regăsește în multe dintre soluțiile propuse în acest articol. Cu toate acestea, cel mai important instrument vine sub forma de backlink-uri, esențiale pentru orice campanie SEO de succes. Pentru asta, este nevoie să monitorizezi în mod constant link-urile din site. Cele mai populare și mai sigure tactici sunt guest post-urile, infograficele, interviurile cu experți, sponsorizările și article marketing.

Cuvintele cheie. Lista de cuvinte cheie ar trebui să fie o combinație a celor mai populare cuvinte din domeniul tău, dar și cele mai puțin populare, însă direct legate de afacerea ta.


Adi - WebsiteMarket

Hai pe net! Acum e simplu