În articolul precedent îți recomandam cartea scrisă de Sergiu Nichitean „Vânzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton?"

Acolo am încercat să punctăm aspectele pe care ar trebui să le iei în considerare atunci când cauți și stabilești produsul/-ele pe care vrei să vinzi. Printre altele, am menționat faptul că Sergiu recomandă să lucrezi cu furnizori și producători din China, deoarece „acolo găsești furnizori pentru absolut orice, la prețuri imbatabile și la calitatea pe care tu ți-o dorești”.


Astăzi vreau să detaliez puțin pe acest subiect și să te ajut cu câteva insight-uri privind alegerea furnizorului, stabilirea și menținerea legăturii cu acesta. Te previn de la început că nu e treabă ușoară să găsești un furnizor de încredere și că va fi nevoie de multă documentare.


Cel mai simplă și mai rentabilă cale este să apelezi la Sfântul Google și să cauți folosind diverse combinații de cuvinte cheie, după cum sugerează site-ul amzfinder.com


  • China supplier + product

  • manufacturer + product in China

  • supplier + brand name of the product in China

  • wholesale + product in China

  • Alibaba + product

  • Alibaba + brand name of product

  • bulk + the product in China

  • bulk + brand name of product


Cea mai populară platformă din Asia și China, în particular, este Alibaba, unde poți găsi atât furnizori, cât și producători cu cele mai mici prețuri. O soluție ar fi să apelezi la agenți din China intermediază colaborarea dintre vânzător și furnizor/producător, pentru a evita orice eroare de comunicare. În același timp, trebuie să fii atent la agenții care nu vor decât să-și ia partea de intermediar.


Câteva dintre criteriile pe care trebuie să le iei în considerare în alegerea furnizorului ar putea fi: designul produsului, specificațiile, materialul, promptitudinea livrării, flexibilitatea (de personalizare a produsului), cantitatea minimă a comenzii sau cheltuielile maxime.


După ce ți-ai făcut o listă scurtă de furnizori, urmează să iei legătura cu aceștia, să stabilești toate aspectele menționate în paragraful anterior și să faci comanda de mostre. Nu uita că produsul nu este pentru tine - sau poți să-l păstrezi dacă tu crezi că ai nevoie - dar potențialii cumpărători sunt cei care trebuie să testeze produsul și să îți dea un feedback obiectiv.


După ce te-ai convins că trece orice test de anduranță și preferințe de design, poți să mergi mai departe și să comanzi un lot mai mare. În caz contrar, treci la următorii furnizori de pe listă până găsești ceea ce te mulțumește.


Nu o să întind vorba foarte multe la acest capitol, întrucât, recunoaștem, noi la Websitemarket.ro suntem mai buni pe partea de design și marketing decât la furnizori, dar poți să citești mai multe în cartea recomandată la începutul articolului, iar în următoarele articole revenim cu chestii la care ne pricepem mai bine: web design, marketing și promovare.


Inapoi la Home - Blog sau citeste un alt articol din acceasi categorie: amazon:

Recomandare de carte: Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton?

De ce ai nevoie de un site pentru a vinde pe Amazon